Reacties
Reacties
01 dec. 2011, 16:59
zo te zien zijn het grote uitgestrekte vlakten en mooi weer .
hier is het vandaag erg veel regen zodat max al de hele dag op de bank ligt het is hem veel slecht om naar buiten te gaan morgen misschien beter weer
groetjes max en van ons
02 dec. 2011, 08:00
goede morgen, bij ons was op het nieuws dat er een hevige storm woedt in het zuid-westen van amerika. hebben jullie er ook last van? hoop van niet.
liefs ons
02 dec. 2011, 17:55
Goedemorgen,
Ja het is hier nu en de laatste paar dagen wat stormachtig weer. De rest van de week is het overal waar we komen volop zonnig, wel koud! Dus geen zorgen hoor :)
Liefs
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
