Jandirkencarry.reismee.nl

Dag 11 Lone Pine - Death Valley (Stovepipe Wells)

Samen bij Dantes View

Reacties

Reacties

papa en mama franeker

zo te zien zijn het grote uitgestrekte vlakten en mooi weer .
hier is het vandaag erg veel regen zodat max al de hele dag op de bank ligt het is hem veel slecht om naar buiten te gaan morgen misschien beter weer
groetjes max en van ons

ouders leeuwarden

goede morgen, bij ons was op het nieuws dat er een hevige storm woedt in het zuid-westen van amerika. hebben jullie er ook last van? hoop van niet.
liefs ons

JanDirk en Carry

Goedemorgen,

Ja het is hier nu en de laatste paar dagen wat stormachtig weer. De rest van de week is het overal waar we komen volop zonnig, wel koud! Dus geen zorgen hoor :)

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!