Jandirkencarry.reismee.nl

Dag 24 Los Angeles - Amsterdam

Vanmorgen om 04:00 uur ging de wekker alweer. Nu alleen niet omdat we iets leuks gingen doen maar omdat we weer naar huis moesten. Dat is natuurlijk ook leuk maar we hadden nog wel wat langer willen blijven. :)Nadat we de koffers hadden ingepakt enalle rotzooi uit de auto hadden gehaald gingen we eerstonze auto inleveren op het vliegveld. Wel een beetje met pijnin ons hart wanthet wasecht een topauto. Hierna zijn we door een bus vervoerd naar de juiste terminal. Na het inchecken door de security check. Daarachter zal vast wel wat te beleven zijn.. niet dus. Het vliegveld van LA is het meest deprimerende vliegveld waar we ooit zijn geweest. Alles grijs en behalve een koffietentje helemaal niets. Wat zijn wij dan verwend met Schiphol.. De vluchten verliepen gelukkig verder heel soepel en 's morgens om 7 uur geland op Schiphol.

We hadden dusnog veel langer willen blijven maar het zit er nu dusecht op! De weken zijn voorbij gevlogen enwe hebben zo ontzettend veel moois gezien en gedaan dat we echt geen keuze kunnen maken watwe nou het mooist of leukst vonden.:) We weten nu al zekerdat we weer op vakantie willen naar Amerika. De schoonheid van de natuur, de mooie grote steden, het klimaat en het Amerikaanse volk maakt dat je ieder jaar naar dit land wil.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke reacties!

Liefs JanDirk en Carry.

Reacties

Reacties

Asher & Lydia en de kids

Geweldig, jullie bedankt namens ons voor ruim 3 weken leesplezier.
Voor ons is het even afkicken nu:-)

Groeten en een kus van de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!