Laatste reacties
Hieronder vind je een overzicht van de laatste 100 reacties
Geweldig, jullie bedankt namens ons voor ruim 3 weken leesplezier.
Voor ons is het even afkicken nu:-)
Groeten en een kus van de kids
blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn na drie weken vakantie in het verre amerika.
max is natuurlijk ook weer blij.
groetjes papa mama
blij dat jullie gezond en wel weer thuis zijn, hebben genoten van jullie verhalen en foto's dank je wel daar voor en nu afcicken niet meer s'morgens achter de computer. liefs ons
:-) Dan nog een een na laatste reactie (want we willen nog wel even een verslagje van de terugreis, met bijbehorende foto's.
We hebben 3 en een halve week genoten van jullie verhalen en foto's. Super!!
Groeten en een kus van de kids
Jongens wat hebben jullie veel beleefd en gezien dit zullen mooie herinneringen worden ben benieuwd naar de foto's en verhalen groetjes Baukje
Mooie afsluiting van deze reis! Fijn dat jullie weer terug zijn, het was TE rustig in het portiek. Binnenkort maar even een bakje doen en foto's kijken :-) Succes met aclimatiseren ;-)
Liefs
Het is rustig in de winkel dus hebben we de reisverslagen maar even gelezen en de leuke fotos gezien.
Groetjes Alie en Lutske
ze hebben wel gezellige muziek daar in disney land je wordt wel vrolijk wakker midden in de nacht!
gelukkig vielen we weer snel in slaap.nog heel veel plezier. liefs ons
Leuk dat jullie toch ondanks het laatertje nog even een verslagje met foto's hebben geplaatst.
We kijken uit naar het verslag van morgen.
PS we willen hier ook graag nog een verslag van jullie laatste reisdag van dinsdag op woensdag tot jullie weer thuis zijn:-) hahaha
groetjes en een kus van de kids
Goeiemorgen,
Ja je mag er toch wel vanuit gaan dat mickey mous niet bij de crips of de bloods hoort en met een pistool rondloopt:-)
Disneyland, the real deal dus :-) Gaan jullie dan ook nog een rondleiding door the universal studios doen? dat schijnt volgens internet dan te gek te zijn.
We zijn weer erg benieuwd naar morgen.
Geniet nog even van jullie laatste dagen in the states.
groeten en een kus van de kids
wat een mooie foto kun je zelf geen steen laten leggen.
max is buiten en loopt te baffen want hij denkt dat er iemand is.
max is weer mooi geknipt en loopt steeds achter zijn staart aan. groetjes max en de rest
Wat een belevenis weer, jammer dat the rich and famous niet aan het shoppen waren:-)
Wie weet loop je vandaag of morgen nog tegen een bekende aan (pictures he!?)
Er was gisteren ook een schietpartij op Sunset boulevard met de kruising aan vine street, dus be careful.
We kijken uit naar de verhalen van LA.
groeten en een kus van de kids
hey jd en carry,
we hebben jullie verhaal gevolgd. Zo te horen een erg mooie reis! Ben benieuwd hoeveel fotos dat jullie straks hebben gemaakt.
Geniet nog ff van jullie laatste dagen daar en we moeten weer snel iets afspreken.
gr. uit een zonnig brabant!
p.s. de film met die *** buitenlanders is uit hoor
er is een schietpartij geweest in hollywood waarvan toeristen dachten dat het een film opname betrof maar het was echt dus oppassen want niets is wat het lijkt als we vanavond de staats loterij winnen gaan we zeker ook zo'n reis maken
liefs ons
hey,
het weer is bij idd beter, maar wat een mooie foto's!!
Daan is weer lekker thuis, mocht vanochtend weer met ons mee gelukkig... Heel veel plezier en ben weer benieuwd naar jullie volgende verslag.
Liefs
Ja toe maar weer steek ons nog even de gek aan met windkracht 8 of 9 of 10:-) en regen.
Wederom een prachtig verhaal met mooie foto's.
Hier gaat alles prima, Daan is ook weer lekker thuis dus we kunnen weer uitkijken naar jullie laatste avontuur in LA.
Groeten en eeen kus van de kids
Dag buurtjes!
Hier op de Valerius is de rust inmiddels wedergekeerd. Het was een rare gewaarwoording, zo'n politie inval. Het zal vast niet de laatste keer zijn..onze overbuurvrouw schijnt namelijk echt een beetje van lotje getikt te zijn. Sneu genoeg natuurlijk..maar een gasontploffing is dat ook.
HOE DAN OOK!
Wat een prachtige foto's weer! Geniet van jullie laatste week..Ik (Femke, maar Niels kennende hij ook) ben zeer benieuwd naar jullie avonturen in Plastic Fantastic land..!
Groetjes!
wat een natuurschoon prachtige foto's had ik eigenlijk niet verwacht dat het zo zou zijn, schitterend.
Renate heeft zonet gebeld, gaat gelukkig weer een stuk beter met Daan, mag waarschijnlijk vandaag weer naar huis.
liefs ons
Goeie morgen,
Weer een geweldige mooie plek dus waar juillie nu zijn zo te zien en te horen. We missen wel even een foto van die belachelijk mooie suite:-)
Renate heeft even geen internet(oplader ofzo die stuk is) dus vandaar dat wij even door zouden geven dat het met Daan goed is gegaan vanacht. Hij mag als het goed is vandaag weer naar huis, gelukkig.
Geniet nog even van jullie laatste week, en we zien morgen weer uit naar jullie nieuwe avonturen.
Groeten en een kus van de kids
Haaai!!
Wij zijn benieuwd hoe jullie eruit zien als jullie terug komen hahaha!!!
alll die hamburgers, ontbijt(jes), en lekkere dingen.
Geniet nog maar even van het weer daar.
Hier is het echt storm. Niks aan.
Voorzichtig en tot volgende week.
Liefs van ons
De verhalen blijven elke dag weer erg leuk.
Helaas heb ik Lydia nog steeds niet zover maar ja... zal vanavond maar eens even met Coos babbelen :-)
Geniet van jullie vakantie en tot morgen
Groeten en een kus van de kids
hey,
Wat een een mooi verhalen weer. Ben wel een beetje jaloers hoor... Reageer niet elke dag maar het lees het wel altijd even gelijk als ik wakker ben hahahaha.
Ben weer zeer benieuw naar morgen.
Liefs
@ Asher: Leuk om de foto's gezien te hebben!
@ Bart- Jan: Bedankt voor je berichtje! Ik vind het echt super leuk dat jullie onze verhalen en foto's bekijken! Jammer dat het rustig is! Voor jullie komt er een drukke week aan. Heel veel succes!!
Ik kijk erg naar de pastaborden uit;) kunnen JD en ik lekker veel pasta eten als we thuis zijn. Die hamburgers komen m'n neus uit:P:P!
Hey Carry en JD,
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige die stiekem jullie verhalen leest onder werktijd ;-) Helaas tijd genoeg voor, maar bedankt voor het vullen van die minuten! Leuke verhalen, mooie foto's!
Geniet er nog even van!
Gr Bart-Jan
PS: Carry, je krijgt 2 pastaborden van Bama! Jeej!
Goeiemorgen,
Wat een super mooie omgeving weer waar jullie zitten.
Het is hier inderdaad niet echt lekker weer, maar ja...
De foto's van Sinterklaas staan inmiddels op hyves en facebook dus voor een kleine indruk:-).
groeten en een dikke kus van de kids
Beste Sint en Piet,
Lief dat jullie aan ons hebben gedacht,
en hebben jullie daarom ook iets voor ons mee gebracht?
We kunnen er lang en breed over praten
zolang jullie maar iets voor ons hebben achter gelaten.
Groetjes Jan-Dirk en Carry
hoi
deze plant is wat anders dan een kerstboom.
jullie hebben beter weer dan wij hier het regent harde wind en hagelstenen.
max komt vandaag niet veel buiten het is hem te slecht.
groetjes pap en mam max
Goeie morgen,
Het was erg gezellig gisteren met Sinterklaas:-)
De kids zijn weer goed verwend.
En pa en ma hadden weer allemaal lekkers gemaakt.
Ik zal vandaag even de foto's op facebook zetten dan kunnen jullie de foto's ook zien.
Zo te zien zitten jullie wederom in een super mooie omgeving.
We zien weer uit naar morgen.
Groeten van ons en een dikke kus van de kids
lieve Jan-Dirk en Carry,
De Sint is bij ons langs geweest,
het was weer één groot feest.
Sint zat wel wat te fitten,
omdat jullie zover weg zitten.
Maar volgend jaar zijn jullie er weer bij,
dat maakte Sint weer blij.
Een ieder is weer enorm verwend,
maar dat zijn we van de Sint gewend.
Groeten van ons allen hier,
en jullie nog heel veel plezier.
Groetem Sint en Piet
@ fam van Haren, we hopen dat het sinterklaas feest geslaagd is!
@ Ouders Lwd, Soms zijn we nog wel een beetje verstandig hoor :)
@ Klaas en Janke, vandaag zijn we in het mooie Zion geweest, morgen gaan we op naar Bryce. We zullen jullie tips onthouden! Bedankt!
@ Femke en Niels, What happens in Vegas, stays in Vegas ;-).
"We hebben een dijk van een bed en daar hebben we goed gebruik van gemaakt"....buurtjes..dit vraagt om een opheldering (zegt Niels :-p)
Prachtig om te lezen wat jullie allemaal mee maken!
Groetjes van ons
Volgen jullie reis en (mooie) verhalen. We herkennen veel van wat jullie schrijven. Las Vegas was ook niet echt ons "ding". Zion is erg mooi, maar Bryce Canyon is echt schitterend ("oranje" pilarenlandschap)! Als jullie er tijd voor hebben, raden wij aan om na Lake Powell, Monument Valley en Grand Canyon bij de stad Kingman nog naar het noorden te rijden, waar je ook bij de canyon naar Sky Walk e.d. kunt (lopen over glas op 1200 m boven de canyon-bodem!). Dit punt ligt eigenlijk hemelsbreed niet ver van Las Vegas en de Hooverdam. Ik heb op jullie route gezien dat jullie ook vlakbij Havasu City langsgaan. Hier is een brug ("London Bridge"), welke in London over de Thames heeft gelegen, en steen voor steen is afgebroken en hier opnieuw is opgebouwd over de Colorado rivier. Blij te horen dat jullie met de auto niet zoveel last hebben van de slechte wegen zoals wij met een (grote) rammelende camper (Cruise America). Nog veel plezier en we kijken uit naar de volgende verslagen!
verstandig dat jullie niet door zijn gegaan met gokken als ik het allemaal zo lees is het daar erg duur voor vandaag een prettige reis naar jullie volgende bestemming en tot morgen. liefs ons
We hadden al een beetje het idee dat vegas wat minder beviel dan de rest wat jullie gezien hebben en nog moeten gaan zien. Hier zijn de kids stik zenuwachtig voor de Sint die vandaag gaat komen.
We zijn benieuwd naar jullie volgende avontuur.
Groeten en een dikke kus van de kids
Weer hele verhalen zeg! Wat een belevenissen allemaal. Ben erg benieuwd naar de rest van de verhalen en foto's... Maar gauw een keer afspreken als jullie terug zijn! Veel plezier nog in Las Vegas en de rest van jullie trip!
Liefs, Tineke
ps: niet stiekem trouwen daar he ;)
Fijn om weer wat van jullie te lezen. Ik vond die storm daar maar niks.maar nu geniet ik van het verhaal en foto s
Goeie morgen,
Vanuit het stormachtige Leeuwarden weer een berichtje:-)
Zijn jullie ook in het Bellagio geweest ze schijnen daar leuk te kunnen pokeren:-)
Maak er wat moois van de laatste dag Vegas dan op naar jullie volgende avontuur.
tot morgen
Groeten en een kus van de kids
hey
ja ik leef nog hoor en ik lees trouw elke dag jullie verslag.. elke keer weer leuk!!!! en ik moest wel erg lachen toen ik de foto zag van jullie auto naast die zwarte ford en dacht daar had je die oude panda naast moeten zetten hahahahaha die paste wel in de kofferbak hahahahahahahaha
met de kinderen gaat het goed, dan krijgt boven 2 tandjes erbij, mark en maura zitten vol spanning voor sinterklaas...
Veel plezier vandaag en ben weer benieuwd naar het verslag van morgen
Liefs van ons
Goedemorgen,
Ja het is hier nu en de laatste paar dagen wat stormachtig weer. De rest van de week is het overal waar we komen volop zonnig, wel koud! Dus geen zorgen hoor :)
Liefs
Goeiemorgen,
Zo te horen moet je een goed gevulde beurs meenemen om je op de strip te begeven:-)
De hooverdam schijnt (volgens internet dan) een erg mooie trip te zijn.
Dus keep us posted.
Groeten en een kus van de kids
goede morgen, bij ons was op het nieuws dat er een hevige storm woedt in het zuid-westen van amerika. hebben jullie er ook last van? hoop van niet.
liefs ons
Zandhappers! We lezen al jullie verhalen, leuk om zo te volgen! Veel plezier in las Vegas! Wellicht is de vakantie daarna opeens een stuk goedkoper ;-)
Groetjes, de buren!
PS...ti's erg stil in de portiek nu :-(
heeeel erg blij dat we weer wat van jullie gehoord hebben, gelukkig hebben jullie de woestijn goed doorstaan, veel plezier in las vegas. liefs ons
Gelukkig, we moesten er even op wachten maar dan toch weer een mooi verslag met de foto's. Top!
Veel plezier en genieten maar weer vandaag.
Groeten van jullie grootste fans:-) hahaha
dikke kus van de kids
zo te zien zijn het grote uitgestrekte vlakten en mooi weer .
hier is het vandaag erg veel regen zodat max al de hele dag op de bank ligt het is hem veel slecht om naar buiten te gaan morgen misschien beter weer
groetjes max en van ons
het was vandaag erg rustig op het werk dus we zijn weer helemaal bij met het lezen van jullie verhalen
helemaal super
groetjes luts en bouk
zoals jullie kunnen zien stuur ik elke morgen de reis verhalen door nog meer fans, en oh ja ik wil niet zeuren, maar wel voorzichtig in de woestijn hoor, geen gekke dingen doen.
liefs ons
Iedere morgen kijk ik uit naar jullie verslag en foto s
Fijn dat wij dat zo kunnen volgen.
wij genieten van jullie verhalen elke dag weer leuk om het allemaal te lezen jandirk en carry nog een hele mooie vakantie verder maar dat gaat echt wel lukken zo te zien groetjes oom popko en tante bea
Goeie morgen vanaf hier,
Maar weer even een berichtje van jullie grootste fans:-) hahaha
Maar ondanks dat niet iedereen elke dag een berichtje stuurt lezen ze het wel elke dag allemaal hoor!:-)
Dus weer een mooie dag gehad zo te zien en ja het lijkt inderdaad erg op Little House:-)
Hier gaat alles goed, behalve dat Bo deze week van boven en van onder leeg leek te lopen:-( maar ze knapt al weer wat op.
Nou zou zeggen tot morgen maar weer en blijven genieten.
Groeten en een kus van de kids
hoi kunnen we niet een huisje kopen in bodie leuk voor vakantie kan max maar naar hartelust draven en spelen veel plezier groertjes max
@ Asher, lydia en de kids
Jullie zijn onze trouwste fans haha.
@ Klaas Jan. Ja mooi lullen hè haha.. ik weet vaak nooit waar ik moet beginnen maar er komt altijd wel weer iets op papier. Je moet even uitleggen wat je bedoelt met de Uggs want we snappen het niet zo.
@ Pa en ma. Ja de ene indruk na de andere vliegt ons om de oren. Erg mooi hier allemaal! De foto's die we hier opzetten zijn maar een schijntje van wat we allemaal maken.
@ Rene. We zullen het in Nederland ook eens proberen. Misschien zijn dit soort dingen nog niet zo goed ingeburgerd :) Leuk dat je meeleest!
hallo lieverds, zo te lezen en te zien mogen jullie nog wel drie weken vrij nemen om al de indrukken te verwerken, alles ziet er prachtig uit.
liefs ons
Wat klinkt dat toch weer heerlijk. Yosemite is echt op en top genieten.
"Als je bij ons je overgebleven eten mee naar huis wilt nemen wordt je op z'n minst raar aangekeken."
Sinds de USA heb ik het hier ook een paar keer gedaan en de reacties waren opvallend positief. "Ja, natuurlijk" en ze pakten het 'achter de schermen' zelfs nog even netjes voor ons in, terwijl we dat in Amerika zelf moesten doen. Ik zeg: doen! :mrgreen:
Zo voelen wij ons als we bij jullie Jan Dirk in de auto zitten!
wat kist tou lulle juh Faber! Op je hoede he, voor die beren, mien suske must bescherme! de boys hebben afgelopen vrijdag in de zaal, met drie veldspelers 4 punten gepakt, en we zijn door in de beker, weet je het even! Wat betreft de UGGS, uit het wild zijn ze specialer, dus pak die kans! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, geniet ervan!
Wat zijn jullie in een super mooie omgeving daar.
Zo te zien hebben jullie het prima naar het zin.
Geniet er lekker van, dat doen wij ook nog steeds elke dag van de mooie verhalen en foto's.
Groeten en een kus van de kids
Heey vakantiegangers,
wat leuk om alle verhalen te kunnen lezen en foto's bekijken. Krijgen zelf ook al zin in een lange vakantie!
Keep us posted!
Heel veel plezier nog
Liefs,,
Gelukkig lang leven de wifi!
Wat een super mooie omgeving zijn jullie in beland.
Compleet anders dan de mega steden als NY en SF.
En wat een vette bak die Ford.
Benieuwd weer naar het vervolg.
Enjoy
groeten en een kus van de kids
Wisten jullie "adres" niet meer, maar Riekje en Max hebben dit zaterdag doorgegeven. Wat een mooie verhalen en foto's! Gaan jullie nu goed volgen, want jullie gaan nu naar de bij ons bekende plaatsen. D J en C, kijk uit voor het wegdek in het algemeen, want dit vonden wij vorig jaar soms een kleine ramp, zelfs op de Interstates (en dat voor zo'n "rijk" land). Benieuwd naar jullie volgende ervaring!
Goeie morgen vanaf hier,
Weer een mooie dag gehad zo te zien en te lezen.
Op naar het avontuur met de auto nu.
Wij kunnen ons niet voorstellen dat jullie ook in de wildernis geen internet hebben:-) dus we verwachten dan ook morgen weer een nieuw verhaal!!!:-)
Veel plezier en Jan-Dirk? Genieten he van die mooie grote bak!!!
groeten en een kus van de kids
Wat superleuk dat jullie zo vaak een verhaal erop zetten, en de foto's natuurlijk! Krijg een goede indruk van wat jullie allemaal beleven. Heel veel plezier nog en doe Santa Claus de groeten van me!!
Liefs, Tineke
pappa vraagt of er nog steeds vogels in alcatraz zitten vanwege de film.
max slaapt niet zoveel overdag hij heeft het veel te druk met zijn voetbal en als pappa buiten is gaat hij pappa achterna. groetjes max en de rest
Lars vet cool! Super goed man!!
Het tijdsverschil is nu inderaad 9 uren. Groot verschil. Wij staan op en jullie beginnen al bijna aan de avond!
We zijn al bijna een week weg, de tijd vliegt! Hoe gaat het op de Valeriusstraat?
Ik zal me snel klaar maken want moet er goed op staan bij Santa hihi:)
Ah gelukkig weer een verslag:-)
Zoals gewoonlijk zaten we om 07:30 klaar voor het nieuwe reisverslag..... helaas stond er nog niets op. We waren even vergeten dat er nog 3 uur tijdsverschil bij was gekomen en dat het bij jullie nog gezellig avond was. Maar gelukkig staat het er nu weer op.
Wat een belevenissen allemaal daar. we genieten nog steeds elke dag van de verhalen en foto's.
Groeten en een kus van de kids
P.S. Lars heeft met 8-1 gewonnen:-)
Hier is de "vinden wij leuk" button weer van toepassing!
hoi prachtige kerstboom kunnen wij volgend jaar ook wel doen maar dan in de tuin mooi voor de buurt groetjes max
Hi, leuk allemaal! Ik kwam de Tommy H. reactie op het AA forum tegen en ben meteen even gaan lezen. Uiteraard in mijn achterhoofd dat wij vanmorgen voor okt '12 tickets naar NY geboekt hebben. De tips zijn dus erg handig!
Wat jullie over de Amerikanen schrijven is echt exact hetzelfde als wij afgelopen zomer tijdens onze kennismaking met deze bevolking hebben ervaren. Dus ook aan de West-coast zul je van de gastvrijheid kunnen gaan genieten.
Have fun!
Gr, Rene
(aka IngeRene op AA-forum; http://belderbos.wordpress.com)
hoi hoi ik lees nu elke ochtend jullie verhaal even leuk misschien een voorbereiding op onze wens Amerika ook nog eens te bezoeken.
jullie hebben een druk schema maar ja je bent daar om zoveel mogelijk te zien, thuis kun je uitrusten, geniet met volle teugen.
Fijn om te horen dat jullie reis goed is verlopen!
Max was gisteravond nog aan de deur( Met Jan natuurlijk )
Helemaal hieper!! En niet meer zo wit ;-)
Veel plezier.
Liefs van ons
Goedemorgen(althans hier)
Tot nu toe heb ik Lydia nog niet over de streep, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat de aankomende weken wel gaat lukken.
Zo niet dan ga ik lekker met Lars en Senna als die een jaar of tien elf is:-)
Leuk dat alles goed gaat en SF Ziet er nu al heerlijk uit.
Geniet ervan en we kijken uit weer naar het volgende verhaal.
Groeten en een kus van de kids
hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, heb het weerbericht even bekeken en dat ziet er prima uit.
heel veel plezier daar en oh Jan-Dirk, je moet je wel aan de snelheid houden hoor|! de boetes zijn daar enorm!
liefs ons
We blijven ons elke dag weer verbazen over de mooie verhalen en foto's. Onderhand is het een vaste routine om s'morgens vroeg te kijken wat voor verhaal en foto's er weer op de site staan.
Blijf vooral zo door schrijven want wie weet krijg ik Lydia dan ook zover:-)
Groetjes en een dikke kus van ons en de kids
Haaai Jd&Cay!
Weer een mooi verhaal!
Een goede reis van NY naar San Francisco!
Liefs van ons
Oh mennn, ik ben zooo jaloers!! Wat een supermooie verhalen, en wat doen jullie veel. Ik ga nu even jullie foto's bekijken, nog jaloerser worden dus... En goh, mochten jullie ruimte over hebben (waarschijnlijk niet :P) dan hou ik me aanbevolen voor een paar uggs hoor ;) haha!
Nou, nog heeeeel veel plezier!
Liefs, Tineke
hallo lieverds,
heb tante Utie ook fan gemaakt van jullie prachtige reis verhalen, en voor opa print ik het uit zodat hij het woensdags mee kan nemen. Morgen vroeg meteen weer lezen. Liefs ons
hoi jandirk en carry wat een verhalen en jullie nemen de dag wel mee je mag niks missen. pappa doet s morgens de computer al aan om te lezen wat jullie allemaal gezien hebben met max is alles goed hij is heel erg vies omdat pappa elke avond een eind gaat lopen met hem. maar als jullie weer thuis zijn is hij weer geknipt en schoon. veel plezier groeten van pappa en mamma en max
Goedemorgen vanaf deze kant van de wereld!
Wij zijn net wakker, 6 uur en het eerste wat wij weer doen is kijken of er ook reacties zijn! Hoe leuk is dat:)!
Helemaal super! We gaan ons weer klaar maken voor de laatste dag New York. En inderdaad wij halen alles uit de dag om zoveel mogelijk te zien en te doen.
We zeggen wel eens we snappen heel goed dat de mensen hier altijd haast hebben de dagen zijn veel te kort!
Heel veel groetjes en liefs voor jullie!
Hee buurtjes!
Wat een fantastisch verhaal om te lezen. Jullie nemen me weer helemaal mee terug naar New York..ik zie alles weer voor me :-) Ook de UGG store is me niet vreemd haha :-P
Wat betreft Century 21..haha...das nou precies de reden dat ik jullie daar even langs heb gestuurd. Als je er dan toch bent dan moet je zo'n kippenhok ook mee maken.
Geniet er van luitjes! Ik ben stinkend jaloers haha.
xx
p.s. Buurman says HI!
ook hier een trouwe fan naar de verhalen, elke ochtend snel achter de pc om te lezen wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. En ik moet zeggen jullie besteden jullie tijd tot aan de laatste seconde aan het bezichtigen van de stad.
veel plezier vandaag en ook wij kijken weer uit naar morgen!
xxx
Goeiemorgen (althans vanaf hier dan).
Wat leuk weer de verhalen. S'morgens is het eerste wat we doen hier met z'n alle kijken of wat voor verhalen er weer op staan en wat voor foto's.
Erg indrukwekkend hoor.
p.s. als je nog een mooi hilfigershirt tegen komt in xl :-)
groeten van ons allemaal en we kijken weer uit naar morgen
Haai Vriendjes!
Wij lezen natuurlijk ook elke dag jullie verslag!
Heb zondag avond Riekje nog gebeld of jullie veilig waren aangekomen ;-)
Geniet ervan...
Liefs van ons
wij zijn heel blij met jullie reisverhalen, worden ''smorgens meteen gelezen. Zo blijven we op de hoogte. Veel liefs ons, en morgen vroeg gelijk achter de computer. p.s gelukkig dat ik er één beetje verstand van heb. Doei
jullie verhaal net gelezen proberen het de komende tijd te volgen heel veel plezier, groetjes van ons
Geweldig wat leuk om jullie reisverslag elke dag te volgen en mooie foto's.
We wachten weer vol spanning op het volgende verslag!
groeten van ons allemaal
Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Ik wacht met smart op het volgende verhaal. Heel veel plezier en geniet ervan!
Liefs Margriet
Hey
geweldig dat jullie het zo mooi hebben, kan me voorstellen na het lezen van de dagverslagen dat het erg veel indruk maakt allemaal. Ik vind het ook erg leuk om het elke dag ff te lezen dus je hebt er een trouwe fan bij!
Heel veel plezier en ben weer erg benieuwd naar het verhaal wat ik morgen te lezen krijg.
Liefs ût fryslân
Zoo zoo zoooooo herkenbaar!! Tall is small etc. Geniet er van en ga ff langs century 21 nabij ground zero ;-) xx Femke.
Hee Jan Dirk (en vriendin!),
Super leuk om dit te lezen! Wij gingen ook als eerste naar Times Square en wisten niet wat we zagen. Zo overweldigend! Fantastisch :)
Heel veel plezier in het mooie NYC!
En dan kun jij mij straks vertellen en voorbereiden op het westen! :)
Groetjes! Marita
Buren! Suuupervet reisschema! Zijn zeer benieuwd naar de foto's. Geniet er van!
Het klinkt geweldig, ben nu al benieuwd naar de foto's.
Geniet ervan!! Veel plezier vandaag en ben benieuwd naar het verslag van vandaag:-)!!!!
Hoi jongelui wat een avontuur......lekker genieten en wat leuke verhalen. Zal jullie zeker volgen heel veel plezier!
Hai!!! Fijn dat jullie eerste dagje al leuk is!!! We hopen dat er nog heel veel leuke dagen gaan komen voor jullie!!! Owja, over dat roken... Op heel veel plaatsen in NY mag je niet roken, waaronder Times Square. Staan daar dikke boetes op... Misschien zeiden ze daarom; 'Oh my god!' ;) Heel veel plezier nog!!! Liefs koen en lianne
Goh Carry! Wat ontzettend leuk!! En nog zoveel leuks in het vooruitzicht..! Heel veel plezier samen!