Dag 22 Los Angeles
Vanochtend na het gebruikelijke opfrissen eerst met de lobby gebeld met de mededeling dat we graag over 5 minuten de auto voor willen hebben staan want vandaag gaan we naar Disneyland.Toen met de super snelle lift naar beneden alwaar 2 valetparkeerders in pak de deuren van onze auto openhielden zodat wij konden instappen. Na het instappen deden ze ook weer keurig de deur voor ons dicht.Niet helemaal ons hotel.. :)
Maar goed, vandaaghebben we een schiterende dag gehad,de attracties,shows en paradeswaren fantastisch. Je kunt zeggen van de Amerikanen wat je wil maar àls ze iets doen, doen ze het goed. Kosten nog moeite gespaard. We hebben vandaag onze ogen uitgekeken, vanhet mooie park natuurlijk maar nog meer van het volk wat er rondloopt. Alle vooroordelen zijn vandaag in ieder geval weer evenruimschoots bevestigd.. morgen gaan we naar Universal Studios en ook daar zal het wat dat betreft welhetzelfde zijn. Omdat we er vroeg af moeten gaan we nu slapen. Morgen een wat uitgebreider verslag van zowel vandaag als morgen.
Foto'sstaan wel online!
Tot morgen!
Reacties
Reacties
Leuk dat jullie toch ondanks het laatertje nog even een verslagje met foto's hebben geplaatst.
We kijken uit naar het verslag van morgen.
PS we willen hier ook graag nog een verslag van jullie laatste reisdag van dinsdag op woensdag tot jullie weer thuis zijn:-) hahaha
groetjes en een kus van de kids
ze hebben wel gezellige muziek daar in disney land je wordt wel vrolijk wakker midden in de nacht!
gelukkig vielen we weer snel in slaap.nog heel veel plezier. liefs ons
Het is rustig in de winkel dus hebben we de reisverslagen maar even gelezen en de leuke fotos gezien.
Groetjes Alie en Lutske
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}