Jandirkencarry.reismee.nl

Dag 24 Los Angeles - Amsterdam

Vanmorgen om 04:00 uur ging de wekker alweer. Nu alleen niet omdat we iets leuks gingen doen maar omdat we weer naar huis moesten. Dat is natuurlijk ook leuk maar we hadden nog wel wat langer willen blijven. :)Nadat we de koffers hadden ingepakt enalle rotzooi uit de auto hadden gehaald gingen we eerstonze auto inleveren op het vliegveld. Wel een beetje met pijnin ons hart wanthet wasecht een topauto. Hierna zijn we door een bus vervoerd naar de juiste terminal. Na het inchecken door de security check. Daarachter zal vast wel wat te beleven zijn.. niet dus. Het vliegveld van LA is het meest deprimerende vliegveld waar we ooit zijn geweest. Alles grijs en behalve een koffietentje helemaal niets. Wat zijn wij dan verwend met Schiphol.. De vluchten verliepen gelukkig verder heel soepel en 's morgens om 7 uur geland op Schiphol.

We hadden dusnog veel langer willen blijven maar het zit er nu dusecht op! De weken zijn voorbij gevlogen enwe hebben zo ontzettend veel moois gezien en gedaan dat we echt geen keuze kunnen maken watwe nou het mooist of leukst vonden.:) We weten nu al zekerdat we weer op vakantie willen naar Amerika. De schoonheid van de natuur, de mooie grote steden, het klimaat en het Amerikaanse volk maakt dat je ieder jaar naar dit land wil.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke reacties!

Liefs JanDirk en Carry.

Dag 23 Los Angeles

We zijn inmiddels alweer thuis in Nederland maar het verhaal van de laatste dag stond er nog niet op vanwege een weigerend internet in ons hotel in Los Angeles. Omdat we het uiteraard wel helemaal goed willen afsluiten hieronder nog even het verslagje vande laatste dag.

Goedemorgen!

Vandaag was onze laatste volle dag in de States :( Morgen om 08:45 uur vliegen we weer terug naar Nederland, eerst een overstap in New York en dan door naar Amsterdam. Normaal gesproken als we 3 weken naar bijvoorbeeld Italie zijn vinden we het helemaal niet erg om weer naar huis te moeten, dit keer balen we allebei wel een beetje en hebben het tussen neus en lippen door alweer over een volgende reis naar Amerika.. :)Wat we wèl missen is het Nederlandse eten. Gewoon lekkere boerenkool ofzo..

Gister zijn we naar Disneyland Anaheim geweest, een ontzettend mooi park maar in vergelijking met Eurodisney in Parijs wel wat klein. Dat is op zich niet erg natuurlijk maar aangezien het park helemaal in het teken staat van kerst èn het gister ook hier zondag was, was het park wat overbevolkt. Vaak stond je gewoon stil op de looppaadjes en versperden de tientallen scootmobieltjes ook vaak de weg. Het is hier namelijk heel normaal dat wanneer je je hele leven hebt volgevreten en dus zo dik bent dat je niet meer kan lopen je voor bij de ingang een scootmobieltje huurt èn dat je dus met je hele gezelschap overal voorrang hebt. Eten loont in Amerika. :) Het aantal te zware mensen hier is echt enorm, tenminste de Henk-en-Ingrid-en-kids families in ieder geval wel. Ook je fatsoenlijke aankleden vinden ze hier best ingewikkeld, zo zie je veel volwassen mannen met gebreide truien, waar dan een arreslee of kerstballen in zijn geborduurd. Heel veel vrouwen met een maatje meer die alleen een legging aanhebben, mannen met sneakers onder een pak, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Waar Amerikanen ook van houden is om erg in dingen door te slaan. Zo staan de mensen in alle giftshops waar we de afgelopen 3 weken zijn geweest de deur uit, en ze kopen dan ook echt tassen vol. Volwassen mannen lopen bijvoorbeeld dan met een gebreide trui aan met Disneyland erin geborduurd en lopen de hele dag bloedserieus met Mickey Mouse oren op. Wij zijn hier wat te nuchter voor denk ik.. :) Nu klinkt het allemaal wel heel erg negatief maar aan de andere kant vinden wij de Amerikanen wel het meest behuplzame, aardigste en vriendelijkste volk wat we hebben tot nu toe hebben meegemaakt.

Vandaag konden we weer even wennen aan het Nederlandse weer, heel veel regen, guur en verkleumen. Een behoorlijk verschil met de voorgaande dagen en weken. Desondanks besloten om toch naar Universal Studios te gaan en eerlijk gezegd vonden we dit park leuker dat Disneyland. Universal Studios is een combi-park van studiotours en een themapark. Het was vandaag erg rustig in het park dus we konden overal zo doorlopen. Onze eerste attractie was een show van special effects. Hier lieten ze zien hoe dat allemaal in z'n werk gaat en is echt super interresant. Uiteraard werden wij er weer uitgepikt om als vrijwilliger op te treden. JanDirk had een bescheiden stille rol maar Carry moest voor op het podium komen en haar even voorstellen enzo, hierna werden bij Carry wat special effects uitgevoerd. Erg leuk natuurlijk! Nadat we het Attractiepark hadden gehad hebben we de studiotour nog gedaan, je zit dan in een trammetje en die voert je dwars langs alle studios en stage's. Een man van Unviversal die meerijdt op de tram verteld je dan waar welke series en films zijn opgenomen. Ook zijn er complete straatjes in allerlei verschillende stijlen vanover de hele wereld nagebouwd. Op schermpjes in de tram werd dan stukjes film gedraaid waarop je precies dezelfde gebouwen ziet, bijvoorbeeld een serie die zicht afspeelt in New York wordt hier gewoon nagebouwd en gedraaid. Als je dus een filmliefhebber bent is dit park een absolute must! Wij vonden in ieder geval zowel de tour als het park fantastisch! En nu... zit het er echt op... :( :( het laatste verslagje want morgen zitten we 15 uren in een vliegtuig. Deze afgelopen dikke 3 weken zijn echt als een trein voorbij gevlogen en is de vakantie van ons leven geworden. Op naar de volgende :)

Liefs van ons

Dag 22 Los Angeles

Vanochtend na het gebruikelijke opfrissen eerst met de lobby gebeld met de mededeling dat we graag over 5 minuten de auto voor willen hebben staan want vandaag gaan we naar Disneyland.Toen met de super snelle lift naar beneden alwaar 2 valetparkeerders in pak de deuren van onze auto openhielden zodat wij konden instappen. Na het instappen deden ze ook weer keurig de deur voor ons dicht.Niet helemaal ons hotel.. :)

Maar goed, vandaaghebben we een schiterende dag gehad,de attracties,shows en paradeswaren fantastisch. Je kunt zeggen van de Amerikanen wat je wil maar àls ze iets doen, doen ze het goed. Kosten nog moeite gespaard. We hebben vandaag onze ogen uitgekeken, vanhet mooie park natuurlijk maar nog meer van het volk wat er rondloopt. Alle vooroordelen zijn vandaag in ieder geval weer evenruimschoots bevestigd.. morgen gaan we naar Universal Studios en ook daar zal het wat dat betreft welhetzelfde zijn. Omdat we er vroeg af moeten gaan we nu slapen. Morgen een wat uitgebreider verslag van zowel vandaag als morgen.

Foto'sstaan wel online!

Tot morgen!

Dag 21 Los Angeles

Goedemorgen!

Allereerst, nee we hebben niets meegekregen van een schietpartij.We hebben er 's avonds wel iets over gezien op het nieuws. Het verbaast ons overigens niets, LA barst van de ongure en zo op het oog gevaarlijk uitziende types, er zijn hier ook heel veel bendes en schietpartijen gebeuren hier dagelijks. Maar wees niet ongerust, wij blijven in de 'goede' wijken. Morgen zullen we de hele dag in Disneylandzijnen daar zal het ook wel wat mee vallen ;).
Overigens heb je je tijd wel hard nodig hier, het nadeel van LA is namelijk dat het metro stelsel in vergelijking met New York echt beroerd is, dat betekentdus dat je alles met de auto moet doen omdat de stad ook zo enormuitgestrekt is. Omdat iedereen met de auto gaat sta je dus heel veel stil.

Zoals jullie misschien weten zijn we hondenliefhebbers en kijken wewel eensnaar Cesar Millanop NGC. Wij waren vrij dicht in de buurt van zijn hondencentrum, die ligt in de heuvels boven LA, en hadden het idee om daar vanochtend even langs te rijden. Maar volgensons houdthij niet zo vankijkers want zodra je deweg inrijdt die leidt naar dat centrum staan er wel 10 bordenwaarop staat;verboden toegang, camerabewaking, boetes en zelfs dat je gearresteerd kan worden. Hier hebben we het dusmaar niet op gewaagd.. :) We zijndaarna de hele Mulholland Drive afgegaan op weg naar het Hollywood sign. Deze weg loopt dwars door de heuvels boven hollywood door de wijk Beverly Hills. Op Mulholland Drive en omgeving vind je de meest grote huizen van de hele stad. Je ziet hier ook veel open bussen rijdenwaar 'see the stars' op staat dievol mettoeristenzittenen dechauffeur dan verteld wie waar woont. Je ziet alleen geen moer van de huizen wantje ziet alleenmaarlange oprijlanen en daarna een heel groot hek.Nouja,leuk om een keer doorheen gereden te hebben :).Aan het eind van deze weg kom je bij een uitzichtpunt, hier kun je over de stad heen kijken. Ik zeg met opzet KUN want door de smog die er over de stad hangt is het uitzichtbehoorlijk beperkt. De smog hangt echt als een bruine waas over de stad. Desalnietteminwas het nog steeds een indrukwekkend uitzicht over deze metropool.

Toen maar op naar het Hollywood Sign, vanochtend op internet een hele route uitgeprintom er zo dicht mogelijkte komen maarwegens werkzaamheden aan de weg konden we dit wel vergeten. Maandag maarevenopnieuw via een andere route proberen :). Het was toen inmiddels alweer een uur of drie. We hadden helemaal nog niet zoveel gedaan maar door de chaos en drukte in het verkeer is er allemaal echt geen doorkomen aan. Vanavondzijn we nog even over de Santa Monica Pier gelopen. Op deze pier staat een complete kermis en is ook vaak in series en films voorgekomen. Omdat het al wat frisser werd en we nog steeds in onze zomerkleding liepen besloten we om naar ons laatste hotel van deze reis te rijden.

Morgen gaan we dus naar Disneyland. Vanwege de feestdagen is het park, dat helemaal in de kerstsferen is, open vanaf 8 uur in de ochtend tot middernacht! :) Een mooie afsluiting van onze fantastische reis :)
Morgen zal er waarschijnlijk dus niet al heel vroeg een verslag op staan.

Liefs vanuit een zomers L.A.!

Dag 20 Palm Springs - Los Angeles

Vanochtend al vroeg zijn we vanuit Palm Springs naar Los Angeles gereden, het was eerst de bedoeling om vanacht ook in Palm Springs te overnachten maar nadat we langs tientallen huizen waren gereden waar hoge muren of hekken omheen stonden hebben we maar besloten om vandaag naar LA te gaan. Vandaag kon de korte broek en de slippertjes weer uit de kast want we hebben, volgens de auto dan, de 25 graden aangetikt! Ook was de zon er net zoals de afgelopen 2 weken volop bij,heerlijk :)Hoe is het weerin Nederland eigenlijk..?

L.A. is echt een gigantische stad met ongeveer 4 miljoen inwoners, het verkeer is er dan ook echt een chaos. Er lopen alleen al een stuk of 20 snelwegen om en door de stad heen, maarondanks al die wegenstaat deze stad berucht om z'n files. Na dus al ongeveer een uurtje al op de snelweg in LA te hebben gereden zagen we opeens de afslag Hollywood met op de achtergrond ver in de heuvels het Hollywood-sign. Echt apart om wat je al zo vaak op televisie gezien hebt nu in het echt te zien. We hebben op internet gelezen dat je tot op 10 meter van het sign kunt komen via een wandeling, maar even zien of we ergens nog een gaatje kunnen vinden om dat te gaan doen.

Na de auto vlakbij de Hollywood Boulevard geparkeerd te hebben zijn we over de boulevard richting het Kodak Theather gelopen. Dit Theater is zo'n beetje het centrum van de boulevard enhier vindje de meest bekende namen van de Walk Of Fame. De Walk Of Fame zijnsterren in de stoepmet in die ster namen van alle hollywood-sterren. De Walk Of Fame loopt verder wel over de gehele boulevard maar van 3/4 van de namen hadden wij nog nooit gehoord.Wat ons meteen al opviel aan deze stad is dat er erg veel ongure types en veel zwervers rondlopen.
Je hebt er gelukkig geen last van verder :)

Toen maarop naar de Rodeo Drive, dit is de straat waar de rich and famous komt shoppen.We hebben alleen geensterren gezien en dat zal ook wel verderde zo goed als uitgestorven straat verklaren. De winkels in deze straat zagen er zo ongelofelijk duur uit dat we gewoon nietop onze slippertjesergens in durfden te gaan om even wat prijzen enzote bekijken. Ook werd ons verder geen blik waardig gegund doorwinkeliers die in de deuropening stonden.En we hebbende eerste plastic vrouw gezien! :)Een vrouw van een jaar of 60 diezo'n opgezwollen gezicht van de botox had, dat ze niet eens meer kon lachen.Verder kreeg ik nog een dodelijke blik van een valetparkeerder op Rodeo Drive die ik een dollar fooi gaf.Nee, Rodeo Drive is leuk maar niets voor ons.. :)

Op dat moment was het een uur of vier en we haddenbesloten om naar Santa Monica te rijden, dit ligt aan de kust en is bekend om z'n pier en de kermis. Alleen vanwege de files kwamen we daar aan toen de zon al onder was. We hebben toen maar besloten om weer terug te rijden voordat het wel heel erg laat werd.Beter hadden we tochnog even een paar uur inSanta Monica kunnen blijven want we hebben er 2 en een half uur over gedaan om bij de dichtsbijzijnde snelweg te komen. Gelukkig is het de komende dagen weekend en zal het verkeer een stuk rustiger worden.

Tot nu toe vinden we LA wel een hele belevenis en ook een mooie stad.We zullen morgen de stad en dan vooral Hollywood beter verkennen. Nu nog even relaxen en dan op lekker op bed :)

Sterkte Lydia!

Liefs van ons.

Dag 19 Grand Canyon - Palm Springs

Goedemorgen!

We zitten nu weer in California en dat betekent weer een uur terug. Het verschil is nu dus weer 9 uren, dus weer leuk weer alle klokjes terug zetten :) We hebben ons vandaag een beetje vergist in de reistijd vanaf de Grand Canyon naar Palm Springs. Op de kaart lijkt het ook allemaal zo dichtbij ;)En ook hetverschil met mijlen en kilometers kun je je wel eens in vergissen.. maar wezitten gelukkig in onze hotelkamer.

Vanochtend na een matig ontbijtje (waarom is AL het brood hier zoet?) in het hotel zijn we vertrokken naar de Grand Canyon. Vanaf ons hotel was het een kwartier rijden naar het Visitor Center. Ondanks dat het het meest bezochte, bekendsteengrootste park was wat we bezocht hebben dezerondreis vonden wij het Visitor Center het meest saaie en lelijkste van allemaal. De andereCentershadden nog een klein museum waardoorhet dus interresant werd om je in het park te verdiepen, maar dit was èèn grote lege hal met aan de zijkant een bioscoopje. Iedereen die dus vragen had over decanyonwerd dan ook meteen doorgestuurdnaar dehet zaaltje omvooral de film te zien. Beetje rare service vonden wij en ook nog niet eerder meegemaakt bij een National Park.

Gelukkig deed het Center geen afbreuk aan de immense, alles overtreffende GrandCanyon. Op het moment dat je de Canyon voor de eerste keer inkijkt weet je echt even niet wat je moet zeggen en waar je moet kijken. Zelfs nu ik dit stukje type probeer ik er nogwoorden voor te vinden en dat lukt me maar matig want alle superlatieven zijn hier eigenlijk welop z'n plaats.
Wij vinden dat je hoe dan ook ooit een keer in je leven de Grand Canyon met eigen ogen moet hebben gezien. De veroorzaker van al dit moois is de Colorado River, deze rivier heeft er miljoenen jaren over gedaan om deze Canyon in z'n huidige vorm te krijgen.Ongelofelijk dat dat riviertje dit veroorzaakt heeft.

Na nog vele uitzichtpunten te hebben gekeken zijn we dusop pad gegaan richting California, onderweg hebben we nog een klein stukje Route 66 meegepakt en zijn door een paar dorpjes gereden. Behalve dat er op elk gebouwschreeuwende spandoeken hingen waarop stonddat we toch echt op de Historic Route 66 reden werden we er niet echt warm van. Dus toen maar weer gauw de interstate op richting Palm Springs. Na ongeveer een anderhalf uur rijden kwamen we aan in Lake Havasu City, in deze prachtige stad staat nu de Londen Bridge. Deze brug hebben ze in Londen afgebroken, verscheept naar dit stadje en compleet opnieuwd opgebouwd in deze stad. Leuk om even gezien te hebben!

Verder vandaag niet veel meer gezien behalve dan asfalt, achteraf hadden we dit wel anders aangepakt maar nu zitten we wel weer dichtbij Los Angeles èn lekker warm weer. We zullen morgen aan jullie denken in het winderige koude Nederland :)

Groeten vanuit Palm Springs!

Dag 18 Monument Valley - Grand Canyon (Via Page)

Goedemorgen!

Het was een drukke dag vandaag, veel natuur maar ook veel in de auto gezeten. We zouden vannacht weer overnachten in Page maar vroeg in de middag hadden we gedaan wat we wouden doen in Page en dachten dan kunnen we net zo goed doorrijden naar de Grand Canyon wat op 2 uur rijden ligt van Page. Aangekomen in het hotel in Tusayan, wat vlakbij de Grand Canyon ligt, werd er nogal moeilijk gedaan omdat we pas morgen hier zouden overnachten. Na heel veel geouwehoer mochten we dan toch eindelijk vannacht hier overnachten in plaats van morgen en dat zonder extra kosten. Dus nu zitten we in onze suite, jazeker, een suite, met een woongedeelte en een slaapgedeelte en met 2 flatscreens. Te belachelijk voor woorden :) Maar we klagen niet hoor.. ;)

Vanochtend hadden we om 6 uur de wekker gezet vanwege de zonsopgang in Monument Valley.Op debalkons om ons heen werd de ene naar de andere dikke Canon en Nikon camera op een statief gezet. De ene buurman wou natuurlijk niet voor de andere onderdoen en de ene lens na de andere lens werd er op de camera geschroefd. Maar goed, de zonsopgang vonden wij niet zo heel bijzonder. Het was wel mooi natuurlijkmaar als ik had mogen kiezen sliep ik liever nog een paar uur :) We hebben in dit hotel overigens het goedkoopste ontbijt gehad van deze vakantie. Een maagje vol met brood en eieren voor 3 dollar èn met schitterendeindianen kerstmuziek op de achtergrond. Ik zal proberen uit te leggen hoe die muziek gaat. Neemeen willekeurig refrein van een bekend kerstliedje en stop tussen het refrein 2 minuten lang alleen maar 'heiaheiaheia'. Echt heel slecht..

Na dit lekkere wakker worden zijn we weer op weg gegaan naar Page. In Page liggen namelijk de Antelope Canyons. Deze canyons zijn ontstaan door modderstromen, waardoor er gleuven in de grond zijn onstaan van 400 meter lang en43 meter diep. Dezecanyonsbevatten door lichtinval allemaal verschillende kleuren en ze hebben golvende vormen. Echt schitterend! We hadden het idee om daar zelf even heen te rijden maar je kunt er alleen maar komen met een gids. Een leuke gids ging ons door de canyons loodsen, hijgaf ons de plaatsen aan om de beste foto's te maken en floot af en toe een leuk deuntje op z'n blokfluit.We vonden alleen de entree alleen wel wat aan de hoge kant, namelijk 32 dollar p.p. voor een uurtje. Deze canyonshebben niets te maken met de National Parksen wordenbeheert door de Navajo Indianen. Ondanks dat het echt prachtig is wordt het wel wat uitgemolken vinden wij. Maar goed, niet zeuren, we zijn op vakantie ;)

Hierna zijn we opgegaan naar de Horseshoe bend, dit is een bocht in de Colorado River die de vorm heeft van een paardenhoef.Om er te komen moet je je auto neerzetten op een parkeerplaats en dan nog 1,5 kilometer door de woestijn lopen. Wij begrijpen wel dat het in de zomer wordt afgeraden om deze trail te lopen, het gaat namelijkterug naar de auto behoorlijk stijl omhoogen we hadden het zelfs met+3 graden behoorlijk warm in de nog altijd velle zon.
Aangekomen bij Horseshoebend weet je niet wat je ziet.Dezebocht is gigantisch en onmogelijk omhetin z'n geheel op de foto te krijgen.Als je over de rand kijkt (zonder hekjes!) zie je ruim 300 meter naar beneden. Best angstaanjagend en naar beneden kijken doe je dus dan ook maar 1 keer..:)

En toen was het nog maar half drie in de middag en konden we dusof tien minten terug rijden naar Page en daar de dag verder doorbrengen òf nog even 2 uren doorrijden naar de Grand Canyon zodat we een dag extra in het warme California hebben. Die keus was dus snel gemaakt.. :)

Na anderhalf uur rijden kwamen we aan bij de oostingang van de Grand Canyon. Vanaf daar is het nog een uur rijden naar het centrale punt van het park. Kun je dus nagaan hoe gigantisch de Canyon is. We zijn nog even gestopt bij een uitzichtpunt waar je een heel klein deel van de Canyon ziet. We wouden nog wel meer bekijken maar de zon was al bijna onder en we vonden het zonde om nu alle uitzichtpunten te gaan bekijken. Morgen hebben we de hele dag om 1 van de7 natuur wereldwonders te aanschouwen, we zien daar natuurlijk erg naar uit! Nu eerst nog even relaxen in onze belachelijk grote suite :)

En beterschap Daan! We zullen aan je denken.. :)

Tot morgen!

Dag 17 Page - Monument Valley

Goedemorgen!

Wij hadden 112fryslan er vanavondeven voor enlazen over een verwarde vrouw in de Valeriusstraat die het hele zooitje wel even wou opblazen. We dachten gelijk aan Femke maar zagen op de foto's dat het gelukkig aan de andere kant van onze portiek was :)
Gelukkig maar want we zouden immers nog een keertje bowlen.. ;) Verder begrepen we ook dat het heerlijk weer in Nederland is. Wat jammer dat wij dan weer hier moeten zitten..

Nu weer genoeg over jullie, terug naar ons! Na ons lekkere ontbijt vanochtend zijn we weer vroeg vertrokken. Vandaag zijn we 'The Navajo Nation' gebied ingetrokken. Dit gebied is eigendom van de Navajo-indianen stam. Hier gelden wel wat andere regeltjes dan in de rest van Amerika. Zo wordt er bijvoorbeeld in het hele gebied geen alcohol verkocht of geschonken. In dit gebied ligt ook Monument Valley en dat was de volgende bestemming in onze reis. Monument Valley is het meest gefotografeerde stukje Amerika, ook zijn er hier tientallen Western films opgenomen. Best de moeite waard voor een bezoekje dus. Op ongeveer 2 uren rijden van Page bereik je het gebied en het eerste dorpje waar dus alleen maar indianen wonen. We kunnen nog niet echt zeggen dat we het hele sympathieke mensen vinden, bij de eerste de beste benzinepomp waar we stopten in dit gebied werden we door iedereen wat raar aangestaard en we voelden ons ook niet echt welkom. Maar goed, we zijn hier tenslotte voor onszelf, dus maar niet teveel aandacht aan schenken. :)

Aangekomen in Monument Valley eerst ingecheckt in ons hotel genaamd The View, kijknaar de foto's waarom;)Gevraagd om een 'star view' kamer en hebben deze ook gekregen, deze kamer is op de bovenste verdieping van het hotel en heeft een kleine overkapping over het balkon. Op deze manier kun je demooie sterrenhemel nog beter zien. Deze sterrenhemel kun je hier zo goed zien omdat er in de wijde omtrek geen stadjes of dorpjes zijn. Nu het laat in het jaar is en het dus ook echt heel donker is, is het nog mooier dan in de zomer. Na de gebruikelijke kamerinspectie zijn we op weg gegaan naar de ingang va het park. De enige manier om dit park goed te beleven is door middel van een scenic drive die 17 miles lang is, dit is ongeveer 27 kilometer en leidt je over een off-road weg dwars langs alle ongewone rotsformaties. Geen punt voor ons natuurlijk want we zijn wel wat offroad gewend inmiddels ;) Op de foto's kan het misschien wat eentonig overkomen maar dit was misschien wel het mooiste wat we tot nu toe hebben gezien. De vormen, de hoogtes en de kleuren zijn niet op foto vast te leggen, zo mooi.Het mooie aan dit park vonden we ook dat jevlak langs de 'mittens' kan rijden. In Bryce viel er weinig te wandelen en waren we aangewezen op de uitzichtpunten, ookheel mooi maar dit heeft wat meer avontuur.Achteraf zijn we heel blij dat we dit gedaan hebben!

Nu vanavond nog even lekker relaxen enniet te laat slapenwant morgen moeten we voor zonsopgang op het balkon staan, het internet zegt namelijk dat de zonsopgang hier een ervaring op zich is, we zijn benieuwd!
Morgen gaan we weer terug naar Page waar we o.a. de Antelope Canyon en Horshoe Bend gaan bezoeken.

Tot morgen!